عشقش...

دنــــــیـــــای مــــن بــعــد از تــــو نــابـــوده...

عشقش...

همیشه بهم میگفت زندگیـــــمی ....

 

وقتی رفت من بهش گفتم : مگه من زندگـــیـــت

 

نیستم ؟؟؟

 

 

گفت : آدم برای رسیدن به عــشقـــش باید

 

از زندگـــیــــش بگذره...

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت21:05---31 تير 1392
این جمله ات پر از معنا بود خیلی خوشم اومد به وبلاگ من بیا و نظر بده

alireza
ساعت17:51---16 تير 1392
سلام روزگار ،

چه می کنی با نامردی مردمانت؟

من هم اگر بگذارند که نمی گذارند دارم خرده های دلم را ...

چسب می زنم...

راستی این دل، دل می شود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, ساعت 21:1 توسط مریم.... |