دنــــــیـــــای مــــن بــعــد از تــــو نــابـــوده...

دیروز رفتم دکتر گفتم خسته شدم دیگه میخوام ترک کنم

پرسید:چند وقته درگیرشی

گفتم :از وقتی یادمه

پرسید :چه وقتایی؟

گفتم :همیشه .....حتی تو خواب

پرسید :عوارضش چیه؟

گفتم:بغض، تنگی نفس ،توهم ،حواس پرتی و.....

دکتر گفت:متاسفم هنوز درمان قطعی واسه مورد شما پیدا نشده

شاید معجزه نجاتتون بده...

راست میگفت فقط معجزه می تونه "عشق "تو رو از یادم ببره و

منم بشم یه آدم عادی مثل سابق....



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت21:44---30 ارديبهشت 1392
فکر میکردم..

آدمها همانطور که آمده اند.....

میروند

نمی دانستم که نمی روند.

.می مانند

ردشان می ماند..حتی اگر همه چیزشان را با خودشان بردارند

و بروند.!!!

مرسی از اینکه بهم سر زده بودی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 23:59 توسط مریم.... |